Regulamin sklepu Instytutu Badań Historycznych i…

Regulamin sklepu

  1. Postanowienia ogólne
    1. Sklep Instytutu Badań Historycznych i Krajoznawczych, dostępny pod adresem internetowym https://ibhik.pl prowadzony jest przez Instytut Badań historycznych i Krajoznawczych Spółka z o.o. z siedzibą w Koninie (62-500), ul. Wojska Polskiego 15c, NIP 665-23-49-849.
  2. Definicje 
    1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    2. Sprzedawca – Instytut Badań historycznych i Krajoznawczych Spółka z siedzibą w Koninie (62-500), ul. Wojska Polskiego 15c, NIP 665-23-49-849.
    3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
    4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
    5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://ibhik.pl.
    6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
    7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
    8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
    9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
    10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
    11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
    13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    14. Prenumerata – dostępna w Sklepie usługa polegająca na która polega na regularnym dostarczaniu Produktów.
  3. Kontakt ze sklepem
    1. Adres Sprzedawcy: ul. Kaszubska 4, 50-214 Wrocław
    2. Adres e-mail Sprzedawcy: prenumerata@odkrywca.pl
    3. Numer telefonu Sprzedawcy: 71 329 71 71
    4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 98 2490 0005 0000 4520 6153 2533
    5. Listownie na adres: IBHiK sp. z o.o, ul. Kaszubska 4, 50-214 Wrocław
  4. Wymagania techniczne
    1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
    2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  5. Informacje ogólne
    1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
    2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami pkt. 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
    3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
    4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz ewentualna prowizja za korzystanie z systemu płatności Blue Media, o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
    5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
    6. Zamówienia na prenumeraty przyjmowane są na okresy roczne lub półroczne. Przez prenumeratę roczną rozumie się 12 kolejnych numerów miesięczników lub 4 kolejne numery kwartalników oraz ewentualne wydania specjalne/dodatki do numerów objętych prenumeratą. Przez prenumeratę półroczną rozumie się 6 kolejnych numerów miesięczników oraz ewentualne wydania specjalne/dodatki do numerów objętych prenumeratą.
    1. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień w przypadku wyjątkowych sytuacji, przy czym w ich wyniku zobowiązuje się do zwrotu wykonanych przez Klienta płatności.
  6. Zakładanie Konta w Sklepie
    1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych nazwy użytkownika, adresu e-mail oraz hasła użytkownika.
    2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
    3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
    4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w pkt 3.
  7. Zasady składania Zamówienia
    W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
    2. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
    3. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
    4. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    5. Kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”/kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
    6. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem pkt 8 podpunktu 3.
    7. Zamówienie Prenumeraty powinno zawierać dane: imię i nazwisko / nazwa firmy, adres osoby zamawiającej, numer, od którego ma być przesyłana prenumerata, oraz dane do wysyłki, jeśli są inne niż osoby zamawiającej. W przypadku potrzebnej faktury dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą niezbędne jest numer NIP. W przypadku braku pełnych danych, prenumerata jest księgowana / fakturowana i wysyłana od numeru bieżącego na dane wynikające z przelewu.
    8. Faktura VAT jest wystawiana w terminie do 7 dni od daty wpłaty, na prośbę wpłacającego. W wyjątkowych, uzasadnionych okolicznościach możliwe jest wystawienie faktury w momencie wysyłki pierwszego zamówionego numeru prenumeraty, jednak wyłącznie po uzgodnieniu z działem prenumeraty. W przypadku nie opłacenia faktury wystawionej w tym trybie w terminie podanym na fakturze wysyłka kolejnych numerów prenumeraty zostaje wstrzymana do czasu uregulowania należności.
    9. W przypadku konieczności dokonania zmian w danych nabywcy widniejących na fakturze, nabywca ma obowiązek wystawienia noty korygującej i przesłania jej na adres podany w pkt. 3.
    10. W przypadku konieczności dokonania zmian w danych nabywcy, szczególnie adresowych, nabywca ma obowiązek poinformowania o tym wydawnictwo niezwłocznie.
  8. Oferowane metody płatności
    1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
    2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
      • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
      • Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Blue Media S.A.,
      • Płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Blue Media S.A.,
    1. Dostępne formy płatności:
      • Karty płatnicze:
        • * Visa
        • * Visa Electron
        • * MasterCard
        • * MasterCard Electronic
        • * Maestro”
    2. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach firmy Blue Media S.A.
    3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
    4. Za realizację i bezpieczeństwo transakcji kartami kredytowymi, przelewem za pomocą systemu transakcji BlueMedia, przelewem BLIK oraz Google Pay przeprowadzonymi na stronach internetowych firmy Blue Media S.A. odpowiada firma Blue Media S.A. zgodnie ze swoim regulaminem.
  9. Oferowane metody dostawy
    1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
      • Przesyłka zwykła,
      • Przesyłka polecana,
    2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  10. Wykonanie umowy sprzedaży
    1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z pkt 7 Regulaminu.
    2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem podpunktu 5 niniejszego punktu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
    5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
    6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    7. Dostawa Produktu odbywa się na terenie całego świata.
    8. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  11. Prawo odstąpienia od umowy
    1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
    2. Bieg terminu określonego w podpunkcie 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
    3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w podpunkcie 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
    4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w podpunkcie 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
    5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
    6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie oświadczenia na adres Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w pkt 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
    7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
    8. Skutki odstąpienia od Umowy:
      1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
      2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
      3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
      4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
      5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
      6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
      7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    9. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
    10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
      1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
      2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
      3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
      4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
      5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
      6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
      7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
      8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
      9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
      10. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
  12. Reklamacja i gwarancja
    1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
    2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
    3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
    4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
    5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
    6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w pkt 3 Regulaminu.
  13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  14. Przetwarzanie danych osobowych
    1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
    2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym. Niezbędnymi danymi płatności i/lub wysyłki są imię i nazwisko, dokładny adres, adres e-mail i numer telefonu.
    3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
      • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
      • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
    4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w pkt 14.2. Regulaminu danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
    6. Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności Sklepu można znaleźć na tej stronie.
  15. Postanowienia końcowe
    1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
    4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2019

Poniżej znajduje się grupa pytań i odpowiedzi związanych z obsługą transakcji

Czy muszę być zarejestrowanym w Blue Media, żeby móc zapłacić usługę lub towar?

Nie. Kupujący nie muszą rejestrować się w Blue Media.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Po wybraniu produktu i dodaniu go do koszyka, należy przejść do KOSZYKA i po kliknięciu opcji PRZEJDŹ DO KASY i wypełnieniu formularza, należy zaznaczyć opcję płatności, po czym następnie zostaniesz przeniesiony na bezpieczne strony Blue Media, gdzie będziesz mógł wybrać dowolny kanał płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na kolejnych stronach.

Jakimi przelewami elektronicznymi mogę płacić?

Możesz płacić wszystkimi przelewami transferowymi dostępnymi w Polsce.

Dokonałem płatności przelewem bankowym. Następnie kliknąłem na przycisk Potwierdź i nic się nie stało. Co robić?

Opisana sytuacja może mieć wiele przyczyn, najczęściej związanych z błędną pracą przeglądarek internetowych. Odczekaj jeszcze kilka minut, a następnie sprawdź, czy dostałeś e-mail z potwierdzeniem wpłaty. Jeżeli otrzymałeś e-mail z informacją, że transakcja zakończyła się pozytywnie, oznacza to, że Twoje pieniądze zostały przekazane dla serwisu, w którym kupujesz, prawidłowo. Jeśli nie otrzymałeś e-maila transakcja nie została zrealizowana i należy wykonać ją ponownie.

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00